کد خبر : 8351
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
12 views بازدید

امکان رصد نحوه شکایت‌ها از کسب‌وکارهای الکترونیک برای مشتریان فراهم شد

امکان رصد نحوه شکایت‌ها از کسب‌وکارهای الکترونیک برای مشتریان فراهم شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علی رهبری امروز در نشست خبری با اشاره به فراهم شدن زیر ساختی برای نشان دادن سوابق کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی گفت: براساس این زیر ساخت امکان نمایش تعداد شکایات رسیدگی نشده مشتریان و همچنین مدت زمان تاخیر در پاسخگویی به شکایت ها فراهم شده


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علی رهبری امروز در نشست خبری با اشاره به فراهم شدن زیر ساختی برای نشان دادن سوابق کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی گفت: براساس این زیر ساخت امکان نمایش تعداد شکایات رسیدگی نشده مشتریان و همچنین مدت زمان تاخیر در پاسخگویی به شکایت ها فراهم شده است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت افزود: از مزایای این ساختار این است که نحوه عملکرد یک کسب و کار توسط مشتری رصد می شود و مشتری می تواند در خصوص خرید از این سایت بر اساس سوابق ان کسب و کار تصمیم بگیرد.

وی اظهار داشت: امکان رصد این شاخص‌ها از چهارشنبه هفته جاری برای…



ادامه خبر امکان رصد نحوه شکایت‌ها از کسب‌وکارهای الکترونیک برای مشتریان فراهم شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

2